logo
Open Close

Kiitos asiak­kaillemme! Kiusaamis­vapaa kiusaus kerrytti lähes 14 000 euroa kiusaamisen vastaiseen työhön

28.11.2022

Kokkikartano ja K-Market lahjoittavat 13 903 euroa Mannerheimin lastensuojeluliitolle kiusaamisen vastaiseen työhön.

Kokkikartanon pakkauksissa oli kampanjan ajan kiusaamista vastustava viesti. Jokaisesta myydystä 650–700 gramman kiusaustuotteesta lahjoitettiin 10 senttiä Mannerheimin lastensuojeluliitolle.

Kokkikartanon ja K-Marketien yhteinen Kiusaus on nyt jeesaus -kampanja keräsi syksyn aikana varoja Mannerheimin lastensuojeluliitolle kiusaamisen vastaiseen työhön.

Jokaisesta kampanjan aikana myydystä Kokkikartanon 650–700 gramman kiusaustuotteesta lahjoitettiin 10 senttiä MLL:lle. Liki 14 000 euron lahjoitussumma kertoo, että asiakkaat kokivat kiusaamisen vastaisen viestin tärkeäksi. Kokkikartanon kiusausten myynnissä näkyi selkeä kasvu kampanjan aikana.

Tämäntyyppinen yhteistyö oli sekä K-Market-ketjulle että Kokkikartanolle ensimmäinen laatuaan.

– Lähdimme mielellämme mukaan edistämään hyvää asiaa, joka on myös Kokkikartanon arvojen mukainen. Kokkikartanolla on useita hyväntekeväisyyskohteita, ja lapset ovat meillä yksi tärkeimmistä kohderyhmistä. Kiusaaminen on aina väärin ja on kaikkien velvollisuus puuttua siihen, sanoo tuoteryhmä- ja brändipäällikkö Sanna Heikfolk.

Kampanjan lopputulokseen ollaan Kokkikartanolla tyytyväisiä. Kauppa kävi hyvin, tärkeä viesti välittyi eteenpäin ja lahjoitussummasta kertyi huomattavan suuruinen.

– Toivomme, että sanaleikki kiusaamisvapaasta kiusauksesta jää mieliin ja muistuttaa tärkeästä asiasta kampanjan jälkeenkin, Heikfolk toteaa.

Kokkikartano kiittää jokaista kampanjan aikana kiusauksen ostanutta ja siten lahjoitukseen osallistunutta.

Kiusaamisen vastaiseen työhön tarkoitettu lahjoitussumma kerättiin syys–lokakuussa Kiusaus on nyt jeesaus -kampanjalla.

Lisätietoa muualla: K-Marketit ovat kiusaamisvapaita